When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
الاتصال عبر
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
هههه الكاتب يتعمد تدمير قاعدتنا الاخلاقية عمدا عشان يعطي طعم مميز للمانجا خاصة به بس عموما هذا الفصل ويلي قبل تعد تحف فنية لا تنسى و تخلد في ذاكرتي ابد ابدين ترجبة مرعبة مثل هذي صراة peak ذكرتني بالمشاهدتي لانمي n.g.eva او s.i.lain تحفة صراحة
انا انسان طبيعي مو سايكو كالملاحظة بس
ورب الكعبه المانجا الوحيده اللي فعلا الواحد يتوتر فيها والرعب يتملكه لما تشوف ناس مثل الكلاب ذولي
زائر
الهبلا يارا
3 شهور
بعيدا عن الزنا الي حصل في الفصل >اسفه عاللفظ بس متعصبه
الكاتب لعبها صح لما ورانا أحداث من قدام الاول
متحمسه اعرف ازاي جاتس بقا كده كابت مشاعره وقاسي وازاي بقا غريفيث من الأيادي الخمسه وليه جاتس بقا كارهه كده وازاي جاتس حصله الوسم ده وفين كاسكا وكمان السيف والايد المقطوعة….ازاي ازاي ازاي
ده الي مصبرني عالقراءه رغم كل الشلقلق والسكلتح الي بيحصلو… وكمان كاسكا وجتس حلوينT-T
هههه الكاتب يتعمد تدمير قاعدتنا الاخلاقية عمدا عشان يعطي طعم مميز للمانجا خاصة به بس عموما هذا الفصل ويلي قبل تعد تحف فنية لا تنسى و تخلد في ذاكرتي ابد ابدين ترجبة مرعبة مثل هذي صراة peak ذكرتني بالمشاهدتي لانمي n.g.eva او s.i.lain تحفة صراحة
انا انسان طبيعي مو سايكو كالملاحظة بس
ورب الكعبه المانجا الوحيده اللي فعلا الواحد يتوتر فيها والرعب يتملكه لما تشوف ناس مثل الكلاب ذولي
بعيدا عن الزنا الي حصل في الفصل >اسفه عاللفظ بس متعصبه
الكاتب لعبها صح لما ورانا أحداث من قدام الاول
متحمسه اعرف ازاي جاتس بقا كده كابت مشاعره وقاسي وازاي بقا غريفيث من الأيادي الخمسه وليه جاتس بقا كارهه كده وازاي جاتس حصله الوسم ده وفين كاسكا وكمان السيف والايد المقطوعة….ازاي ازاي ازاي
ده الي مصبرني عالقراءه رغم كل الشلقلق والسكلتح الي بيحصلو… وكمان كاسكا وجتس حلوينT-T
nari ya zbi
what?????!! hahahahahaaaaaa
حتي غريفيث أنصدم ههههههه